صباغي در «سرزمين كهن» تبريزي
 
تاريخ : شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۲۳
بازیگر فیلم سینمایی " کافه ستاره " خبر داد که در حال بازی در سریال " سرزمین کهن " به کارگردانی کمال تبریزی است .


مهدی صباغی در گفتگو با هنرنیوز گفت : در سریال " سرزمین کهن " نقش مش باقر را بر عهده دارم که این فیلمبرداری آن چندین ماه است که آغاز شده است .


وی ادامه داد : این سريال حال و هوايي تاريخي دارد و در آن تلاش مي‌شود تاريخ سياسي اجتماعي ايران از سال 1320 تا پيروزي انقلاب اسلامي بررسي شود.


این بازیگر تلویزیون و سینما از بیتا فرهی، حسین محجوب، پژمان بازغی، جعفر دهقان، فرهاد قائمیان، میترا حجار و هنگامه قاضیانی به عنوان دیگر بازیگران این سریال که فیلمبرداری آن همچنان ادامه دارد و برای شبکه یک ساخته می شود یاد کرد .


صباغی ادامه داد :  سریال " ابتدای حرکت " کار بهرام صادقی مزیدی که فیلمبرداری آن در بیرجند انجام گرفت را در نوبت پخش دارم که بزودی از یکی از شبکه ها پخش خواهد شد.


به گفته وی بازی در فیلم سینمایی به کارگردانی اصغر بدیعی یکی دیگر از کارهای اوست که به زودی کلید خواهد خورد .


بازیگر فیلم سینمایی " صورتی " یکی دیگر از فعالیتهای عمده خود را همکاری در شبکه های مختلف صدای جمهوری اسلامی ایران همچون شبکه قرآن، شبکه صبحگاهی سلامت و دیگر شبکه‌ها اعلام کرد .


صباغی تصریح کرد : همکاری مستمری با اداره کل نمایش صدای جمهوری اسلامی ایران دارم که در حال حاضر برنامه " صدای عبرت " به صورت هفتگی روزهای پنج شنبه ها از رادیو پخش می‌شود.


این بازیگر رادیو، تلویزیون و سینما علاوه بر بازی در برخی از فیلم‌های سینمایی همچون آخرین نقش، راننده تاکسی، ستاره می شود، گل یخ ، سلطان ، گرگ‌های گرسنه ، طوبی ، زمزمه ، بازگشت قهرمان ، تماس و... در امر تدریس بازیگری نیز فعال است .


 
کد خبر: 4955
Share/Save/Bookmark